به نام الله ...پروردگار زیبایی ها و موسیقی...عزیزان محترم امروز می خواهم از پیشکسوتان موسیقی ایران سوال کنم ..چرا پس از گذشت سالها الات موسیقی وسازها عوض شد و دیگر سبک وسیاق قدیمی برچیده شد ودنیای صنعت موسیقی به جایی رسید که حالا رسیده ...چرا همه در حال خرید اهنگ های قدیمی هستند اگر سبک های جدید معقولانه پیش رفته ...چه کسانی باعث الگوی دیگران شدند وموسیقی ایران را از شکل و شمایل واقعی خود خارج ساختن ودر استدیو ها با ترکیب سازهای عجیب وغریب دنیای واقعی موسیقی را به نابودی کشاندند و ما همه شاهد شنیدن اهنگ های درهم وبرهم بهم ریخته هستیم .کجای اهنگ های ایرانی دارای جذابیت وزیبایی هست ومی توان از ان حمایت کرد ..خیلی ازاهنگ های زیبا اگر کیلیپ نشوند ارزش خود را حفظ می کنند اگر کیلیپ کنند واویلاست ..کمی به عقب بر گردید وبه جای خلق اثرهای تکراری وبی محتوی قدمهای بلندی در جهت حفظ کیفیت وارزشهای موسیقی بر دارید که روز به روز بدتر وبدتر میشود ..غیر از تعداد کمی از اهنگ سازان وخوانندگان اکثر اثار موسیقی از چشم مردم افتادن ...پس فکری کنید وراه چاره ای بیندیشید واگر پیشکسوتان و اهنگ سازان قدیمی توانایی باز گرداندن مرغوبیت اهنگ ها را ندارند تازه واردان با سبک وسیاق والات موسیقی قدیمی کارهای خود را به مردم ارایه دهند ....به امید اینکه با طرح چنین سوالاتی بعضی ازاهنگ سازان به خود بیایند وراههای جدیدوتازه ای برای تحول موسیقی در ایران پیدا بکنند ..
- همه قاضیان درایران بخوانند
- سلام شاعر ان ونویسندگان بخوانند
- همه هنرمندان صداوسیما وهنرمندان سینما بخوانند
- واقعه ۲۲ بهمن وپیروزی من امام مهدی
- تمام رسانه های خارج از کشور ایران تلویزیون های سیاسی بخوانند
- همه جوانان ونوجوانان عزیز بخوانند
- سازمان ملل جهانی بخواند
- همه خوانندگان ومسلمانان جهان بخوانند
- همه دولت های کشورهای جهان بخوانند
- عشق فقط خدا
