به نام الله ....یاری دهنده دلها....عزیزان پس از عرض سلام پیرو مطلب قبلی ونظری که یکی از عزیزان دادن باید بگم حساب کسانیکه باعث پس رفت موسیقی شدند با ممنوعیت هایی که برای هنرمندان قایل شدند جدا که باید به من یه روزی بد جوری حساب پس بدن .اما علت عوض شدن ساز والات موسیقی دست اهنگ سازان هست ونمیشه اونهارو مقصر ندونست ...ااز وقتی در استدیو ها با ابزار جدید دیجیتالی کاره اهنگ سازی و اغاز کردند شاهد چنین فاجعه موسیقی شدیم اینو همه اهنگ سازن خوب می دونند پس خودمونو با حرفهایی دیگه اروم نکنیم .خوده اهنگ سازان باعث تحولات شدن خودشون هم باید تغییر وتحولات تازه بدن تا موسیقی ایران از این شکل و ظاهر نجات پیدا بکنه .اولین قدم من در کشور ایران سروسامان بخشیدن به کل اوضاع هنرمندانه وگرفتن انتقام ظلمی که بهشون شده از هر دید و وضع ...بلاخره هر چیزی شروع وپایانی داره .پس صبر داشته باشید تا ببینید .
- همه قاضیان درایران بخوانند
- سلام شاعر ان ونویسندگان بخوانند
- همه هنرمندان صداوسیما وهنرمندان سینما بخوانند
- واقعه ۲۲ بهمن وپیروزی من امام مهدی
- تمام رسانه های خارج از کشور ایران تلویزیون های سیاسی بخوانند
- همه جوانان ونوجوانان عزیز بخوانند
- سازمان ملل جهانی بخواند
- همه خوانندگان ومسلمانان جهان بخوانند
- همه دولت های کشورهای جهان بخوانند
- عشق فقط خدا
