سلام بر خدا

خرید بک لینک

سلام خب حاکمان این رژیم خونخوار حاکمان ریاکار مذهبی سردم داران رژیم پوشالی غیر اسلامی فعلی ایران می دانم این وبلاگم را می خوانید وبلاگ اول مرا فیلتر کردید ودر ان من فعلا بنا به مصلحت خداوند خاموش هستم اما در این وبلاگ دوم می خواهم پیامی به شما بدهم .اگر فعلا هیچ کس نداند که من کیستم شما می دانید که من امام مهدی موعودم چون بر شما ثابت کردم .در سال اینده از حالت خاموشی بیرون می ایم و زمان ظهور قطعی من محقق خواهد شد از شما دژخیمان روزگار که مردم را قتل عام کردید انچنان انتقامی بگیرم که ندانید سروته ان کجاست .از کشته های شما پشته خواهم ساخت .کوره های داغم در انتظار بدنهای گناه الود شما است و شمشیرهای بران جلادانم بوسه بر گردنهای کلفتتان می زنند . همه شما را به خاکستر تبدیل خواهم کرد ودر گورستانی که هیچ نام ونشانی ندارید دفن خواهید شد ونام ان گورستان فقط گورستان بقیه الله است .انچنان حمام خونی از شما به راه اندازم که مرغان اسمان به حالتان گریان شوند بخصوص برای سردم داران وزارت اطلاعات که هیچ رحمی بر انان نخواهم کرد .تا اینجا در طول این یازده سال دیدید که همه شما را در مبارزاتی که با شما داشتم همه شما را یکجا خوردم وهیچ غلطی نتوانستید بکنید .که شما نمایندگان دین اسلام هستید و احکام اسلامی را در حق مخلوقات خداوند روا می دارید ودر حال ترویج دین اسلام هستید .از خون شما انچنان دین اسلام را حجامت کنم که دیگر از کلمه حجامت متنفر باشید ونظام خود را با ریختن خون بیگناهان وجوانان ایرانی حجامت نکنید .چیزی به ان روزها باقی نمانده بنا به مصلحت الهی فعلا خاموش هستم .بترسید از ان روزی که جایگاه حکم رانی را با سیاست های خود گرفته و قدرت به دستان من بیفتد .پس به تقویم خوب نگاه کنید که دیگر چیزی از عمرتان باقی نمانده .من کم کم دارم می ایم .وای به حالتان .

روز موعود...

ما را در سایت روز موعود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 14:50

صفحه بندی